Σάββατο 18 Αυγούστου 2007

Επιστροφή από ένα όνειρο...



Σε λατρεύω πέρα από κάθε όνειρο , πέρα από τον ορίζοντα.
Εκεί που ο ήλιος κοιμάται , αγκαλιάζοντας το φεγγάρι αμυδρά για μια στιγμή.
Λίγο πριν αποχαιρετιστούν έκρυψα το φιλί και το χώρισαν , ως το επόμενο δειλινό που θα σε δουν δίπλα μου.





Πάνω σε κύματα , δίπλα σε ακρογιάλια , αγκαλιά , χάδια και φιλί , που σβήνουν την προσμονή. Κοιτάγματα και ένα "τιιι;;" ...
μόνο χαμόγελα.Αναπάντεχα όλα!






Έπεφτε πάνω του το φως , οι σκέψεις των φιλιών.Που θα τον ακουμπήσουν , θα τα νιώσει όπως εκείνα ποθούν; Έπεφτε η σιωπή πιο πέρα από την μορφή του , καρφωμένη στην γροθιά , που είχε αφημένη στο στήθος του.
Λίγα τα χάδια να τον αφήσουν να κοιμηθεί βαθιά στην αγκαλιά ως το πρωί.




Όταν θα ονειρεύομαι που θα ταξιδεύεις; Εγώ θα έρχομαι σε σένα , θέλοντας να σε βρω το βράδυ στο ίδιο κρεβάτι , αναμένοντας την αγκαλιά μου .Την ματιά σου να κλείνει μέσα της την μορφή μου, ζητώντας της να μείνει εκεί πιο πολύ από όσο διαρκεί η μέρα.
Όταν σε νοσταλγώ , θα έρχεσαι δίπλα μου; με ένα χάδι , χωρίς λόγια , να κουρνιάζεις και η καρδιά σου να με νανουρίζει;!




10 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Γράψε καλέ, τι βλεπουμε σε κάθε φωτογραφία.

Καλώς μας ήρθες :))))

Εvgenia Tr είπε...

ακόμα δεν γύρισα , γκρίνια;; :Ρ χεχε

φωτο θα ανέβουν στο myspace κ εκεί όσα σχόλια θες :Ρ

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

το όνειρο είναι στο μυαλό σου τώρα πια, κράτησέ το ζωντανό όσο μπορείς. Το μυαλό σου είναι εκεί, το σώμα σου απουσιάζει...

Εvgenia Tr είπε...

μακάρι όλα όσα ήθελα να κατοικούσαν μαζί ( αχχχχχχχχ χεχε )

iLiAs είπε...

Επιστροφες καταστροφες!
Καλησπερα Ευγενια! :)

Εvgenia Tr είπε...

ε οχι και καταστροφέςς, μια χαρά είναι :Ρ

περιμένω νέα σου :)

Κώστας είπε...

Η επιστροφή σου από ένα τέτοιο μέρος θα ήταν λίγο...επώδυνη!

καλό χειμώνα...

Εvgenia Tr είπε...

ομαλή θα την χαρακτήριζα...έχω αντοχές εγώ ...

Μαριλένα είπε...

Εχει, έχει, αυτό το έχω διαπιστώσει ιδίοις όμμασι.

Ευγενία μουουουου καλό υπόλοιπο καλοκαιριού :)))

Εvgenia Tr είπε...

έτσιιιιι...

το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ!!