Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Σκέψεις & συναισθήματα


Πάντα θα είσαι αυτό που ζητώ , της ψυχής μου κομμάτι , της καρδιάς μου νότα. Πάντα κάτι θα λείπει , κάτι θα με εξωθεί να πω πως δεν σε-με καταλαβαίνω , αλλά σε σένα-μένα θα τρέχω να αναζητήσω το γιατί και μαζί να κοιμηθούμε αγκαλιά.
Πάντα η θάλασσα θα με καλεί , αλλά και πάλι εσένα δεν θα μπορώ να αποχωριστώ. Στιγμές με την μοναξιά θα υπάρξουν, να πνίγομαι , διέξοδο όμως θα βρίσκω στο βλέμμα σου, σε μια σου λέξη.
Πάντα θα υπάρχουν σκέψεις και συναισθήματα που θα μάχονται για την δική τους θέση στον ορίζοντα, αλλά θα προδίδονται σε σένα!

2 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

εμένα μου φαίνεται, πως η διέξοδος είστε ο ένας του άλλου.

φιλιά Ευγενία μου και καλό βραδυ εύχομαι :)

Λυδία είπε...

όταν οι προσωπικότητες, οι ψυχές μάλλον μπερδεύονται στον χορό του είναι, δύσκολα τις ξεχωρίζεις... κάποιες φορές δεν το θες κιόλας... όσα τρομάζουμε να πούμε στον εαυτό μας, τα λέμε στον ουρανό και σαν προσευχή φτάνουν στα αυτιά του...

Την καλημέρα μου!