Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Πρόσφορο

Καθόρισέ μου τον χρόνο και θα σε ζηλέψουν όλοι. Προσδιόρισέ μου τα αισθήματά σου και θα γίνω για πάντα ευτυχής. Περίεργη συμβατότητα, σου ζητούν όλοι κώδικα και εγώ σου απεύθινα τον λόγο ευθέως και ζήτησα να δηλώσεις γραπτώς ψυχή και σκέψη.
Μπορείς να ορίσεις τους πάντες και σε φθονούν. Μπορείς να μετριάσεις τα πάθη και είσαι ικανοποιημένος για πάντα ευφυής. Εντολή συμβατότητας έδωσες και ενώ όλοι σου ζητούν κώδικα, εγώ σε κοίταξα στα μάτια και ζήτησα φωτιά και φιλί, τα υπόλοιπα δεν θα με αφορούσαν.
Υπάρχει εκεί, μένει και επιμένει να δηλώνει πως ο παλμός του υφίσταται και πέραν του σώματός του, πως όταν νιώθεις τον παλμό στο δέρμα του λαιμού του, δεν μπορεί να κρύψει την ζωή που σου αφήνει να νιώσεις.
Καθόρισέ μου τον χρόνο και θα μας ζηλεύουν όλοι, γιατί εγώ γνωρίζω. Προσδιόρισέ μου τα αισθήματά σου και θα είναι το τέλος για τους αυλικούς.
Στην αναζήτηση του τέλειου έβαλα παύση και ξεμέθυσα σκέψεις. Ξέρω, γνωρίζω, νιώθω όλα όσα οι μοίρες δεν μου είπαν, γιατί ήθελα εσύ να μου τα δώσεις, εσύ να είσαι ο πρώτος καρπός σε χώμα νωπό και πρόσφορο.
Το μυστικό ετούτης της ζωής, αυτής της εκδοχής του εγώ μας είναι πως δεν είμαστε τίποτα άλλο, πέραν από αυτό που μια μόνο ψυχή θα ξεχωρίσει και θα την αναφωνήσει ως ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: