Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Video Game

Σου είπα ευχές και έγειρα στο πλευρό σου, να κλέψω για λίγο αυτή την σκέψη και να την προσφέρω στον μορφέα. Δεν πρόσμενε κάτι τέτοιο και χάθηκε για μια στιγμή στο όνειρό του. Ήρθε το επόμενο βράδυ και μου το αφηγήθηκε ακριβώς όπως έγινε, στην φαντασία του. Έγειρες στην αγκαλιά μου, να κλέψεις την λάμψη του, να μου την προσφέρεις όνειρο. Δεν πρόσμενα τέτοιο δώρο και αφέθηκα σε δικές σου εικόνες για χειμώνα και φιλί.
Όμορφες οι ματιές σου, τα αγγίγματά σου, στα έκλεψα και έτρεξα μακριά. Θα με κυνηγήσεις, θα κουραστείς και θα σε ξαφνιάσω προσφέροντάς σου νερό και φιλί.
Σου έγραψα ευχές και τις άφησα στο πλάι σου, θα ζητιανέψω,  θα ικετεύσω και ο μορφέας θα γίνει σύμμαχος, γιατί του προσδιόρισα την μορφή σου και χαμογέλασε πριν αποκοιμηθεί.
Αυτή την εικόνα είχα στο μυαλό και την ζωγράφισα, την σχεδίασα, την στόλισα και περιμένει τα δικά σου χέρια για να ζωντανέψει.
Θα πατήσεις το κουμπί, θα πιάσεις το πληκτρολόγιο και εγώ θα είμαι στο πλευρό σου.

2 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Ευγενία μου, δεν σχολιάζω πια, μόνο διαβάζω, γιατί τελικά, η ποίηση "μιλάει" από μονη της, κάνοντας τα σχόλια να φαινονται απελπιστικά ίδια πάντα.

όμως, έρχομαι τώρα, να σου πω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, να πάνε όλα όπως εύχεσαι κι ελπίζεις, να είσαι καλά εσύ κι όσοι αγαπάς και νοιάζεσαι και μια πολύ πολύ καλύτερη χρονιά να έρθει για όλους μας!!

φιλιά πολλά πολλά κι ευχές!! <3

Εvgenia Tr είπε...

* :) καλή χρονιά να έχουμε Μαριλένα μου! *