Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

Παγκάκι


Η ξα , ερωτευμένη , εγώ , η ανάγκη για βόλτα και επιτέλους έπρεπε να τα πούμε από κοντά.Μας χωρίζουν κάτι τετράγωνα , η ανάγκη να είμαστε στον κόσμο μας.Είχαμε την ίδια σκέψη ταυτόχρονα "σε 5 θα είμαι εκεί.." .." κατεβαίνω..." ( εντάξει το "τώρα κατεβαίνω "το δικό της ισοδυναμεί από ένα τέταρτο , μέχρι ότι την πήρε ο ύπνος και άντε ξύπνα την :Ρ )
Στο ερώτημα" που θα πάμε ;" , χμ ,
"είμαι κομμάτια ,βολτίτσα απλά "
Ξεκινήσαμε , μηχανικά η διαδρομή , την έχω κάνει τόσες φορές , αλλά χωρίς την ξα. Ξέρω που θα πάμε , δεν γίνεται να κινούμαστε συνέχεια. Δεν ξέρω ( μάλλον ξέρω γιατί..) , αλλά δεν μπορούσα να της δώσω όση προσοχή ήθελε , δεν ήθελα να μιλάμε έτσι.
Φτάσαμε πολύ γρήγορα ( μαριλένα δεν έτρεχα ... Ο:) :Ρ ) , έχουν ξεκινήσει οι διακοπές , καλοκαίρι...
Παρκάρω το όχημα και νιώθω πως θα φύγουν όλα , έννοιες , σκέψεις που μένουν να σκαλίζουν το μυαλό ώρες σήμερα.Το τέλειο σημείο , παγκάκι ασβεστωμένο , βράχια και θάλασσα. Στο βάθος αμυδρά τα καράβια πηγαινοέρχονται , φέρνουν εικόνες .
Η ξα έχει ξεκινήσει λέει σχεδόν όλαα :Ρ λεπτομέρειες , θέλει να το ζήσει όλοο , να το μεταφέρει όλο.Την ακούω , αλλά το βλέμμα ξεφεύγει , ηλιοβασίλεμα , κίνηση να βγάλω φωτογραφία ,
" θα σου πετάξω την τσάντα .."
"εκεί είναι κ τα κλειδιά :Ρ " , γέλια , αλλά μου την πήρε.Άλλοτε δεν θα την πείραζε , αλλά πρέπει να την κοιτάζω συνέχεια. Εγώ εκεί , παρακολουθώ την πορεία του ήλιου , την ξέρω , φαίνεται πίσω από την μορφή της , θα την ξεγελάσω κ τσούπ η φωτογραφία χεχε
Δεν με άφησε όμως να αποθανατίσω τα χρώματα , τα πιο έντονα , σαν την τελευταία προσπάθεια να μείνει στον ουρανό.
Μου μιλάει , την ακούω , θέλει να βρει ισσοροπίες σε όσα την διακατέχουν.
Θα την ξεγελάσω πάλι , "δεςςς το φεγγάρι.." χμ δεν είχε το αποτέλεσμα που περίμενα :Ρ
Έφυγε ο ήλιος , αλλάζει το τοπίο και ξεκινάει η επιστροφή.

2 σχόλια:

mirca είπε...

Σ' αγαπώ πολύ..
Είχα ανάγκη να στα πω όλα..
Έχω ανάγκη να τα ξαναζώ τα πάντα από την αρχή.. αν θα μπορούσα θα μίλαγα συνέχεια γι αυτόν..

Σου κάνω κακό.. όπως κάνω και σε μένα.. ερωτεύομαι παράφορα και όταν πέφτω απ' τα σύννεφα.. έχω το δικό σου χέρι για να κρατηθώ..
μα έτσι είμαι τζενάκι μου και δεν μπορώ να αλλάξω.. αυτό μου λέει η καρδιά μου.. ανίατη ασθένεια ο τρόπος σκέψης μου..

Μου λείπουν οι βόλτες μας.. Απο τότε έχουμε να ξαναβγούμε!

Φιλάκια πολλά αν και καθυστερημένα στα στέλνω με αγάπη!

Εvgenia Tr είπε...

θα είμαι πάντα δίπλα σου!

απλά μου το ζητάς και γίνεται...