Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007

Μονόλογος


Βλέπω πάλι την ταινία που τόσο αγαπώ. Έχω τόσες ομοιότητες με τον ήρωα , που από την μία γελώ ( χαλαράαα :Ρ) στον κόσμο του κυριολεκτικά , ποιητής και πιστεύει σε όσα πιστεύω και εγώ....η φράση που μου έχει μείνει " εγώ φταίω που δεν της είπα την ιστορία σωστά , που δεν την έκανα να την νιώσει...πρέπει να υπάρχει μια δουλειά που να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις , να βάζεις τα πράγματα σε μια σειρά , που όταν χτυπάει η καρδιά σου , να κάνεις και των άλλων να χτυπάνε..."
Μπορεί να αγαπάς και να είσαι εκεί , δίπλα στον άλλον και ας μην το ζητάει , να το αποφεύγει , να προσπαθεί να μην νιώθει όπως και συ , δύσκολο.
Να μεταδίδεις εικόνες και να σε καταλαβαίνει κάποιος που δεν ξέρεις , απλά επειδή έκλεισε τα μάτια και αφουγκράστηκε τον παλμό των λέξεών σου.
Ένα όμορφο όνειρο , μια ταινία , μια εικόνα από χίλιες λέξεις , που δείχνει το ακατόρθωτο που πραγματοποιείται. Όμορφο όνειρο!
"και όμως χαίρομαι που γεννήθηκα .Είμαι σίγουρος πως όταν πεθάνω θα θυμάμαι όταν ήμουν ζωντανός."

8 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Ποια ταινία ειναι αυτή; :ppp

Καλό καλοκαίρι Ευγενία και κοίτα τωρα που λειπω: φρόνιμα ε;
Μη κανεις την παραλιακή, πίστα!!

Φιλακια πολλά :))))

Εvgenia Tr είπε...

δεν υπόσχομαι τίποτααα :Ρ μακιααα

iLiAs είπε...

Η τελευταία φράση, νότα αισιοδοξίας, νότα ελπίδας!

Καλή βδομάδα! :)

Εvgenia Tr είπε...

καλή εβδομάδα Ηλίααα!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

το σπουδαίο είναι να μη λες την ιστορία. Να την πιάνει άλλος μόνος του...
χαίρετε!

Εvgenia Tr είπε...

βασικό αυτό!

mirca είπε...

εγώ φταίω που δεν της είπα την ιστορία σωστά , που δεν την έκανα να την νιώσει...πρέπει να υπάρχει μια δουλειά που να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις , να βάζεις τα πράγματα σε μια σειρά , που όταν χτυπάει η καρδιά σου , να κάνεις και των άλλων να χτυπάνε..."
Μπορεί να αγαπάς και να είσαι εκεί , δίπλα στον άλλον και ας μην το ζητάει , να το αποφεύγει , να προσπαθεί να μην νιώθει όπως και συ , δύσκολο.
Να μεταδίδεις εικόνες και να σε καταλαβαίνει κάποιος που δεν ξέρεις , απλά επειδή έκλεισε τα μάτια και αφουγκράστηκε τον παλμό των λέξεών σου.


Να το κάνεις γιατί το νοιώθεις.. μόνο για σένα και μέσα απο την καρδιά σου.. Θα το νοιώσει και κείνος.. είμαι σίγουρη

Καλημέρα!

Εvgenia Tr είπε...

...το νιώθει... :Ρ