Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007

Κλεψύδρα


Μετράω τις μέρες , ατέλειωτο κ αυτό το φεγγάρι. Η Άμμος κυλάει αργά , δεν περνάει ο χρόνος μαζί της . Ξαπλωμένη προς την μεριά σου, ανατέλλω δειλά προς τα όνειρα , με μια ματιά. Αφαιρέθηκα , που πήγε! Σύννεφα πουθενά στο διάβα , με ξεγέλασε η σιωπή , η αντανάκλαση μιας όασης από τόσο μακριά. Όλα είναι εδώ , κατοικούν στο μυαλό. Δεν τελειώνει ο χρόνος , δεν μηδενίζει, να πεις « τώρα ζω..» στον ίσκιο , στον ήλιο με ανάσα , με πνοή από όσα ανακαλύπτεις.
Έδυσα δίπλα σου κ αναρωτήθηκα , γιατί είσαι εδώ. Πόσα να πω κ να σκεφτώ , το φεγγάρι είναι ακόμη εκεί , η θάλασσα δεν το ζήτησε να το νανουρίσει , μόνο ο ουρανός το φιλάει. Ξέκλεψα οίστρο και τον έδεσα εκεί , να με πάει όπου πάει , τίποτα να μην χάσω , όσο θα μετράω τις μέρες , τον καιρό που περνάει νωχελικά. Να ξυπνήσω και να είναι ατελείωτο το φεγγάρι..

υγ: εμπνευσμένο από το τραγούδι που έχει ο Αίολος στην σελίδα του

9 σχόλια:

Manthos είπε...

Πρέπει να είσαι πολύ ερωτευμένη ... μπράβο ! Χαμογέλα γιατί κάνεις και τους άλλους γύρω σου να χαμογελούν !

Εvgenia Tr είπε...

λες;

μου αρέσει να κάνω τους άλλους να χαμογελούν :)

iLiAs είπε...

Ευγενία σε πήρανε χαμπάρι! :pp

Καλημέρα! :)

Εvgenia Tr είπε...

όχιιι μια χαρά καμουφλάζ έχω :Ρ

Αιολος είπε...

Μου αρέσει να με κάνουν να χαμογελώ:)

Εvgenia Tr είπε...

χαίρομαι για αυτό Αίολε!!

Αιολος είπε...

Κι επειδή οι ραδιοφωνικές ορμές μου-που μένουν ανικανοποίητες- δεν με αφήνουν σε ησυχία να πω πως το κομμάτι λέγεται "Για όλους εσάς που κοιμάστε απόψε", είναι του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου και το συναντάμε στο soundtrack της ταινίας "Φτηνά τσιγάρα" του Ρένου Χαραλαμπίδη.

Αυτά. Φιλιά τώρα.

Εvgenia Tr είπε...

Και ήθελα να στο ρωτήσω ,γιατί μου ήταν γνώριμο , αλλά δεν ήξερα από που!!! :)

mirca είπε...

Κοριτσάκι μου πολύ όμορφο το ποιημά σου .. με ταξίδεψε και μένα και εκείνα τα μέρη που θέλω τόσο πολύ να βρεθώ..

Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί!