Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Σκοτάδι

Σε ακούω , είμαι πάντα εκεί , να αναμένω τις λέξεις που αποτυπώνεις στο πρόσωπό σου , τις κινήσεις του κορμιού σου.Νοχελικά όλα στο μυαλό , αργά και απόμακρα από τούτον τον κόσμο. Ο χρόνος έχει πάψει εδώ και καιρό να απασχολεί την ύπαρξή μου , έχω εσένα , εικόνα , φωτιά , σιωπή και γαλήνη. Σκοτεινό το δωμάτιο , έχω χαμηλώσει τα φώτα στις σκέψεις , τίποτα να μην με αποσπά από τούτη την στιγμή.Έκλεισα τα μάτια μου και ήρθα κοντά σου , στο αστέρι που τάζεις πως θα είναι το μόνο φωτεινό στον ουράνιο κόσμο.
Χάθηκα , αλλά είμαι πάντα εκεί !

υγ : εμπνευσμένο από το τραγούδι που έχει ο αίολος στην σελίδα του!

3 σχόλια:

iLiAs είπε...

Ο χρόνος έχει πάψει εδώ και καιρό να απασχολεί την ύπαρξή μου

..μια εσύ και μια η Βίσση...δεν περνάει ο χρόνος από πάνω σας...μπουμπούκια είστε ακόμα!
..όταν σ' έπλασε ο Θεός πρέπει να είχε προφανώς έμπνευση..

Καλο βράδυ! :))

Εvgenia Tr είπε...

μα εγώ είμαι μπουμπούκιι , για την βίσση δεν ξέρω :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Θα περάσουν τα χρόνια θα γυρίσει ο τροχός. Όλα θα' ναι σαν πρώτα. Όλα θα' ναι αλλιώς...