Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007


Γιατρειά στις σκέψεις μου ψάχνω , κάτι που να κοπάζει στεναχώριες , να τις ησυχάζει σαν κάνουν βήμα να φανούν και να αναζητούν απεγνωσμένα να τον καλύψουν.
Σαν να θέλεις επιβεβαίωση για όσα νομίζεις πως έχεις , γιατί ξέρεις πως τίποτα δεν είναι σίγουρο , ακόμη και αυτές οι σκέψεις.
Πάνω που έρχεσαι να πιστέψεις όσα λες στον εαυτό σου , η ανάγκη να είσαι εκεί , όταν η καθημερινότητα τον πνίγει , σε ρίχνει στον ασκό των όσων είχες κρύψει.
Μέσα σε όλα ,συμπιεσμένα συναισθήματα , ανατροπές της ψυχραιμίας.
Ένα φιλί θα στείλω και όλα θα περάσουν...

υγ: ..μου λείπεις! ...

3 σχόλια:

mirca είπε...

"Σαν να θέλεις επιβεβαίωση για όσα νομίζεις πως έχεις , γιατί ξέρεις πως τίποτα δεν είναι σίγουρο , ακόμη και αυτές οι σκέψεις."

Η ανασφάλεια είναι αυτή που μας τρώει την ψυχή.. Διώξτην.. Πίστεψε στην καρδιά σου και μην αφήσεις καμία άλλη σκέψη να σε σκιάσει! Ότι και να γίνει Τζενάκι μου στο τέλος, εσύ θα ξέρεις ότι το έζησες αληθινά!

Φιλιά! Καλή σου μέρα κοριτσάκι μου!

Μαριλένα είπε...

Na μη κρύβεις τίποτα.
Το να κρύβεις, θέλει πολλη καλή μνήμη και να είσαι συνέχεια σ' ετοιμότητα.

Ασε, δεν ειναι για σενα αυτά.

:))

Εvgenia Tr είπε...

κ μνήμη έχω κ σε ετοιμότητα είμαι...

( μπα , δεν μπορώ να κρυφτώ , μόνο γα λίγο...)