Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Μπορείς να πεις πως με έχεις χορτάσει; κορεσμός αισθημάτων και σκέψεων; όχι
Όπως τα όνειρα πάντα η μορφή σου , στιγμιαία εικόνα που χάνεται και λαχταράς να την δεις πάλι.
Μπορείς να πεις πως ο χρόνος δεν περνάει βασανιστικά , περιμένοντας να τελειώσει το μαρτύριο της απόστασης; όλα όπως ένα δειληνό , άψογο και όμως χάνεται σε μια στιγμή.
Άγγελέ μου , στην αγκαλιά του μείνε , πιο πολύ σε έχει ανάγκη. Άσε μου δάκρυα , με γαληνεύουν , κρύβουν όλα τα υπόλοιπα και εκεί έρχομαι και εγώ!

9 σχόλια:

iLiAs είπε...

Να βρεις μια νότα ηρεμίας στην όαση της αγάπης σου, μέσα σε όλη αυτήν την εκλογική βαβούρα!

Καλο σαββατοκύριακο Ευγενία!

mirca είπε...

Εγώ θα σου πω να τον σκέφτεσαι.. θετικά και έντονα με όση λαχτάρα κρύβει η καρδιά σου.. Θα το νιώσει.. Του λείπεις και εσύ..

Εvgenia Tr είπε...

Το καλό που του θέλω :Ρ χαχα

makia σας

Μαριλένα είπε...

Εχει και τα καλά της η απόσταση.
Σε βάζει σιγά σιγά στη σχέση, χωρίς να σε κάνει να νιώσεις πίεση ουτε για μια στιγμή.
Με τα πράγματα να έρχονται παντα στην ώρα τους.
Ετσι..

:)

Εvgenia Tr είπε...

με βρίσκεις σύμφωνη :Ρ

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Ηρεμία εύχομαι και γαλήνη...

Εvgenia Tr είπε...

η καλύτερη ευχή είναι αυτή Σπύρο μου!

προσπαθώ!

iLiAs είπε...

Καλημέρα δεσποινίς!
Καλή βδομαδα, δημιουργική, αισιόδοξη, ερωτική!

Εvgenia Tr είπε...

το ίδιο εύχομαι κ για σενα φίλτατε! ;)