Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Περιμένω την στιγμή που θα κρυώνουν τα πόδια μου το πρωί και θα χώνονται σε κλειστά παπούτσια , που το κασκόλ θα στριφογυρίζει στον λαιμό μου για να νιώθω ζεστασιά σαν να είμαι ακόμη στο κρεβάτι χουχουλιασμένη και κρυμμένη από τις αχνές ακτίνες του χειμωνιάτικου ήλιου. Μόνο με την σκέψη και θέλω να χουζουρεύω , να χωθώ στην αγκαλιά σου .
Μπορεί το καλοκαίρι να αγαπάς πιο πολύ , την θάλασσα ,τις ακτές που σε βρίσκουν να κάθεσαι εκεί με τις ώρες , αλλά η αίσθησή του είναι πιο ζοφερή.

7 σχόλια:

iLiAs είπε...

Ζοφερή ξεζοφερή, εμένα μου αρέσει Ευγενία...

Όμορφη μέρα να έχεις! :)

Εvgenia Tr είπε...

Το ξερω :Ρ

επίσης!

ακόμα ζέστη κάνει...

Μαριλένα είπε...

Ζοφερό το καλοκαιράκι;;

Κι έλεγα πως η Ελένη είναι ανάποδος άνθρωπος..
Εμμμ αν δεν ταιριάζατε δεν θα συμπεθεριάζατε..

Φιλάκια :)))))))

Εvgenia Tr είπε...

χαχα

Sea Starlett είπε...

Αχ, ναι κι εγώ περιμένω το χειμώνα πώς και πώς!!
Αυτό το καλοκαίρι με κούρασε πολύ..

iLiAs είπε...

..να εχεις ένα υπέροχο, ηλιόλουστο σαββατοκύριακο Ευγενία! :)

Εvgenia Tr είπε...

θα πρεπει να περιμένουμε κ άλλο στάρλετ....

επίσης Ηλία! :)