Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Ξενύχτι

Γυρίζω πάλι στα ξενύχτια , στις βραδιές χωρίς όνειρα , στις άυπνες σκέψεις , στους καπνούς που στροβιλίζουν στην ψυχή σαν κατάρα και την πνίγουν.
Κηλίδες στο πάτωμα από θάλασσες ,πέφτουν και σκορπούν όσα φουρτουνιασμένα είχαν κοπάσει τόσο καιρό.
Πρόλαβε ο βαρδάρης και είπε τα μαντάτα , και έφερε την αυγή πιο νωρίς .
Θαρρούσα πως δεν θα την έβλεπα , θα με είχε πάρει το κύμα , άθελα , στου μορφέα τα απόμακρα δρομάκια , αλλά καφέ πίνω από ραγισμένη κούπα.


υγ : εμπνευσμένο από ένα τραγούδι δίχως λόγια....

16 σχόλια:

iLiAs είπε...

Ευγενία, καλά είναι τα ξενύχτια..αλλά σήμερα άρχισε η νέα βδομαδα...άντε μαζέψου σπίτι σου..φτάνει τόσο! :pp

Καλή βδομαδα! :)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τα ξενύχτια δεν έχουν όνειρα. Γιατί τα όνειρα τα ζεις...

Εvgenia Tr είπε...

σιγά μην αφήσω τον μορφέα :Ρ

στα ξενύχτια δεν ζει κανείς;

Μαριλένα είπε...

Zει, πως δεν ζεί.
Στην πλάνη..

Εvgenia Tr είπε...

έτσι σας θέλω δυναμικούς :Ρ

iLiAs είπε...

...δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εμένα μια χαρά μου φαίνονται τα ξενύχτια! :)

Μαριλένα είπε...

Kαλα εσύ Ηλία, να θυμασαι πως:
Τα τσιγάρα
τα ποτα και τα ξενύχτια
έχουν κλεισει τα καλύτερα τα σπιτια.
:ΡΡΡΡ

iLiAs είπε...

..τα καλύτερα Μαριλένα! Καλά που δεν καπνίζουμε Ευγενία! :)

Καλημέρα!

testsd1222 είπε...

Θυμάμαι κι εγω τέτοιες νύχτες ατελείωτες, μπορεί ακόμα να δουλεύω σε τέτοια πλάνη όπως λέει και η μαριλένα, έχω ΄΄ομως καταλήξει ότι δεν είναι το φυσικό μου περιβάλλον...

Όσο καλά και να πέρασα κάποια βράδια μ'εκείνη ή μ'εκείνους, τίποτα δε συγκρίνεται με ένα πρωινό ξύπνημα κι ένα ζεστό καφέ στο μπαλκόνι ή και στο παράθυρο. Μια τέτοια στιγμή, είναι η αγαπημένη μου μοναξιά.......

Εvgenia Tr είπε...

όντως!

iLiAs είπε...

..Ευγενία..ξενυχτήσαμε καθόλου χθες?

Εvgenia Tr είπε...

μπα! σπανίως

iLiAs είπε...

..ε, ντροπή σου! :p
(είναι η μέρα των ντροπών)

Μαριλένα είπε...

Δουλεύει αύριο καλέ!
Το ξέχασες; :ΡΡΡΡ

Εvgenia Tr είπε...

Εδώ , το ξεχνάω εγώ :Ρ

iLiAs είπε...

..Ευγενία, τελευταία όλο στα ξενυχτάδικα γυρνάς..
.τι θα γίνει με την περίπτωσή σου?

Καλησπέρα...ξέρω, είσαι λίγο πριν τη φάση να βγεις..