Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008



Πάει καιρός που έγραφα σε τετράδιο, με μολύβι και έννοια είχα να μην το δει κανείς. Είναι αλήθεια πως φοβόμαστε να είμαστε τόσο ευθύς στους άλλους, να ξέρουν την ψυχή μας, ποιοι είμαστε. Δειλά έδειξα για πρώτη φορά το είδος γραφής μου, σε φίλους ( που ακόμη και τώρα δεν το κατηγοριοποιώ, σαν ποίηση, ψυχή είναι). Από τότε τον εαυτό μου δεν έκρυψα, αλλά σε καμουφλάζ. Τον έρωτά μου δεν αρνήθηκα, αισθήματα, τα λάθη, τον εγωισμό μου. Κρατάω τεφτέρι, όχι για όσα μου χρωστούν, αλλά για όσα έχω αφήσει να φανούν. Δεν ξεχνώ. Δεν μετανιώνω.
Η έμπνευση σε αφήνει, γιατί πόσα πια να πει; αφουγκράζεται τις σκέψεις και τις αφήνει να ξεχνιούνται στην παραλία.

5 σχόλια:

iLiAs είπε...

..τις παίρνει το κύμα μέσα στ' ανοιχτά..ίσως κάποτε βγουν στην "παραλία" της ψυχής μας.

Μ΄ άγγιξε η σημερινή σου "εξομολόγηση". Καλημέρα Ευγενία.

Μαριλένα είπε...

Αυτο το τεφτέρι που κρατάς Ευγενία μου, πολύ μου αρέσει.
γενναιοδωρία ψυχής, το λεω εγώ :))

Έρση είπε...

kopelia na sou pw- pws sto kalo rythnises to blog na grafei sto telos ka8e anarthshs "oneiropolouse h eygenia" kai sta sxolia "koxylia"???

Εvgenia Tr είπε...

χαίρομαι που το βλέπετε έτσι :)

έρση-κοπελιά :Ρ είναι απλό... διατάξη-στοιχεία σελίδας- αναρτήσεις ιστολογίου-επεξεργασία!

mirca είπε...

τι όμορφο που είναι αυτό Τζενάκι μου!!!