Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Νουβέλα

Ήταν μια διαδρομή που ήθελες να ακολουθήσεις, θυμάμαι. Ήταν κάτι τόσο έντονο που δεν σε έκαιγε, απλά σε πλημμύριζε με τόσα συναισθήματα που ο κόσμος σταματούσε για ώρες. Είναι τόσα που έχουν χαράξει την δικιά τους πορεία, που δεν θα άφηνα το μυαλό να λησμονήσει κάτι. Είναι τόσες οι λεπτομέρειες, που τα μάτια κλείνουν πάντα για να αποτυπωθούν όλα όπως τους αρμόζει.
Ταιριαστό ζευγάρι. Θα τους έβλεπες να στέκονται δίπλα ο ένας στον άλλον και θα αντίκριζες μια μορφή μονάχα, αυτή του ονειρικού, μέσα από την ματιά ενός ρεαλιστή. Σε έχω νιώσει τόσο, ώστε οι πληγές μου να μην γνωρίζω αν μου τις δημιούργησαν άλλοι ή αιμορραγώ για να μην φανεί σε δικό σου σώμα.
Είναι ένα μονοπάτι, γιατί αυτό ήθελες να ακολουθήσεις. Είναι μια ιστορία από κάτι τόσο ουσιαστικό, που οι παλμοί σταματούν φεγγάρι και ουρανό για να δουν την αλήθεια.
Ήταν μια κίνηση, είναι ένα χάδι. Η ψυχή μάτια μου δεν προδίδεται από πράξεις, μόνο από ευχή και εγώ δεν στην φανέρωσα.
Είναι μια σκέψη, ήταν ένα ποίημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: