Παρασκευή 18 Μαΐου 2007



Aγαπημένο τραγούδι , λατρεμένη μελωδία , ταξίδι πάλι με πάει πιο πέρα από μένα.
Άνοιξα το τζάμι , αέρας να μπει . Ήθελα εκεί έξω να είμαι , σε αυτήν την εικόνα.
Πάντα δειληνό , ο ουρανός μπερδεμένος κ ο ίδιος , λίγο πιο σκούρος , λίγο από τα
χρώματα του φωτός.
Άμμος στα δάχτυλά μου , νωπά , χώνονται πιο βαθιά να κρυφτούν , ένα να γίνουν
με το σκηνικό , εκεί να μείνω.
Σταγόνες από βροχή φέρνουν τα λόγια του φεγγαριού που σε λίγο φέγγει.
Όμορφη εικόνα , λιτή κ κάπου το βλέμμα κολλάει , στο άπειρο της , στην απλότητά της ,
που τόσο έχω ανάγκη.

8 σχόλια:

iLiAs είπε...

χμ...ακόμα και στη photo θέλει σχόλιο??
..μα τόσο ψώνιο βρε παιδί μου?? :ppp
μάκι!

Εvgenia Tr είπε...

etsiiiii xaxa

Μαριλένα είπε...

Ποιο είναι το αγαπημένο τραγούδι??

Εvgenia Tr είπε...

an sou po oti den thimamai pio akouga...θα με πιστέψεις; χεχε

Εvgenia Tr είπε...

θυμήθηκα : fleetwood mac -big love ( se μια live έκδοση )

Μαριλένα είπε...

Πολύ big θα είναι αυτή η love για να εμπνεύσει τέτοιο ποίημα καλό μου :))

Εvgenia Tr είπε...

τόσο καλό το ποίημα εεε :Ρ
το τραγούδι λέει ότι "ψάχνω για μια μεγάλη αγάπη.." άρα;; χαχα

mirca είπε...

υπέροχο κοριτσάκι μου!!
σχεδόν σε βλέπω μπροστά μου!!