Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Μαύρος φόντος εκεί έξω με σταλαγματιές από λάμψεις να σε ξαφνιάζουν , να σε μαγνητίζουν.
Κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο , σιωπηλά και απλά κοιτάς , την βροχή να πέφτει σαν να ντύνει την ατμόσφαιρα , να σπάει την μονοτονία του αέρα. Ψύχρα , θα αναζητήσεις την ζακέτα σου , θα κουρνιάσεις , αλλά θα παραμείνεις εκεί , να χαζεύεις , σαν να μην έχεις ξαναδεί δάκρυα να πέφτουν στην γη.
Η μυρωδιά νωπή , υγρή , γνωστή έρχεται από τις χαραμάδες , κάλεσμα ύπνου.
Μπορείς να στέκεσαι εκεί ώρες ,χωρίς σκέψη να φυλάς , γιατί σε καλεί η μελωδία της , η πιο γνώριμη φωνή , η πιο οικεία.

10 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Mia ιδιαίτερη σχέση με τον Μορφέα την έχεις, δε μπορώ να πω :)))

καλη ξεκούραση και καλη Κυριακή να περασεις :)))

Εvgenia Tr είπε...

ε ναι , το ομολογώ :Ρ

iLiAs είπε...

..ε, άντε τι το σκέφτεσαι?? ;)
Καλο παιδί ο Μορφέας και με μεγάλη αγκαλιά! :pp

Καλημέρα! :)

Εvgenia Tr είπε...

εγώ δεν σκέφτομαι τίποτα Ηλία :Ρ

Cinderelen είπε...

Καλησπέρα Ευγενία!

Πωπω μην μου πεις ότι η γραμματοσειρά είναι century gothic γιατί θα τρελλαθώ! Ή τουλάχιστον εμένα έτσι μου εμφανίζεται.... χμ... πώς την έβαλες?!

Lots of hugs :)

:*

Εvgenia Tr είπε...

πωπω ελένη μου δεν το είχα καταλάβει ότι έχω την σέντζουρι γκόθικ :Ρ , που παρεπιπτόντως δεν έχω χεχε και που σημαίνει ότι σώας τας φρένας.

κάτι λουσία μαρκέλα χουαν ραμόν γκαρσία :Ρ μου φαίνεται είναι η γραμματοσειρά χαχα

έχει κάποιες γραμματοσειρές να διαλέξεις όταν ανεβαίζεις ενα κείμενο ,αλλά γκοθικ δεν νομίζω πως έχει.


λοτς οφ λοτς οφ χαγκς :χ

Cinderelen είπε...

aaa, κρίμα... Καλα κι εγώ πως την βλέπω? Μάλλον είναι κάποια ρύθμιση του υπολογιστή μου...

χεχεχε....


Φιλάκια :)

mirca είπε...

Ωραίος καιρός για χουχούλιασμα..
για αγκαλίτσες..
ξα θέλω μία.. μπορείς??

Υ.Γ. ξαναδιαβάζω το μπλοκ από την αρχή και θυμάμαι ξανά τόσα..
αφήνω και σχόλια εκεί που δεν είχα καταφέρει να αφήσω..
Έφτασα Ιούλιο και συνεχίζω..

φιλιά

candy's τετραδιάκι είπε...

Kαλημερες ;)

Εvgenia Tr είπε...

μπορώ ξα πως δεν μπορώ! όπως πάντα άλλωστε...

καλημερούδια κάντυ :) ωραίες μέρες για άτα ( όπως και κάνω χε )