Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007


Κάθομαι πέντε έξι φορές στο ίδιο παγκάκι, δίπλα σε απόνερα , του μυαλού συντρίμμια , φέρνοντας την θύμησή σου βοριά . Δεν ξεχνά ποτέ την διαδρομή, αέρινη και παράδοξος απρόσμενη. Ήρθες και κάθισες και εσύ δίπλα μου.

Ίσα ίσα που με ακουμπάς , ίσα που με αγγίζεις, όσο πρέπει για να δηλώσεις παρών, όσο για να μην ενοχλείς. Τα βλέμματα εκεί , να βαθαίνουν με το τοπίο, αλλά και εκεί , να βγάζουν στο πρόσωπό τους.
Ο αέρας σε λικνίζει ή αφαίθηκες και νιώθεις τους παλμούς σου;! η κίνηση του κόσμου με έφερε μέσα στο άγγιγμά σου , να κάθομαι στο ίδιο παγκάκι.

8 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Kάθεσαι στο ίδιο παγκάκι και αναπολείς..

:))

iLiAs είπε...

..μου 'φαγες όλα τα βραχιολάκια,
μ' εχεις και κοιμάμαι, κοιμάμαι στα παγκάκια..

Καλημέρα! :)

Εvgenia Tr είπε...

kalimera sas ! :P

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλημερα μικρη μας :)

Εvgenia Tr είπε...

καλησπέρα σας :)

Cinderelen είπε...

Καλησπέρα γλυκειά μου :*

akrat είπε...

παρόλο που τα παγκάκια με στεναχωρούν ενίοτε διότι είμαι φίλος του λάγνου ξύλου... δεν μπήκα δια να σας ανασατώσω αλλά δια να μεταφέρω ένα πανανθρώπινον μήνυμα που μου το εκμηστηρεύθην ο θεούλης....

"καλημέρα σας είμαι ένας απογοητευμένος βλάκερ (εκ του βλαξ...)που λόγω αδιαβάστου μπλοκ πήρα σβάρνα τα μπλοκ επιζητών την προσοχήν σας...
Ότι προερήσθε.... στον λογαριασμό μου...."

Εvgenia Tr είπε...

καλημέρα έλεν :Ρ

akrat , ο θεούλης σου είπε ότι είναι βλαξ κ ότι δεν διαβάζουν το μπλογκ του; :Ρ

καλημερούδια!