Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Nα σου πω δυο λογάκια, κάτσε μια στιγμή. Να βάλω ένα ποτό να υπάρχει; θα χρειαστείς κάτι να δροσίσεις τα χείλη σου, θα θελήσεις φιλιά και εγώ στέρεψα η δόλια. Περασμένα μεγαλεία, δυο τύποι αραχτοί και η ζωή να ζηλεύει που δεν την δασκάλεψε κανείς να λέει ψέματα. Υπάρχω, βλέπω την σκιά μου κι αυτό, γιατί έχω γυρισμένη την πλάτη μου στον ήλιο, ένα σημάδι του γυρεύω.
Να σε φιλέψω, να σε περιποιηθώ, καλή οικοδέσποινα θα πεις, δεν προσβάλει ποτέ, όχι δεν θα ακούσεις από αυτήν. Η πόρτα άνοιξε, η πόρτα κλείνει, χαμόγελο και πρόσκληση δεν ξαναγίνηκε.
Θα μου μιλήσεις; στο ίδιο σκηνικό γυρνάς και ξέρεις πως δεν υπάρχουν επιλογές.
Πιες μια γουλιά, ακόμη περιμένω!

2 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

σιγά μη στέρεψες από φιλιά!
:)

καλη βδομάδα!!

Εvgenia Tr είπε...

απόθεμα μπόλικο!
Καλή εβδομάδα ΙΝΔΑΛΜΑ :))