Κυριακή 24 Ιουνίου 2007

Σουκού



Λίγα λεπτά πρίν φύγει και αυτό το Σαββατοκύριακο , μου έχει μείνει η μυρωδιά της θάλασσας και κυριολεκτώ.Δεν ξέρω πως έγινε , αλλά παρά το ξέβγαλμα για να φύγει το αλάτι και να δροσιστεί το κορμί , τα μαλλιά μυρίζουν ιώδιο. Καταπληκτικό! :)
Τίποτα δεν ήταν κανονισμένο και όλα έγιναν... μπανάκι , συναυλία (παρόλη την ζέστη ) και ξανά πλατσούρισμα στο νησί που αγαπώ , την Αίγινα ( Μαριλέναααα γιούπιιιι!!!) , ταλαιπωρηθήκαμε λίγο , αλλά το διασκεδάσαμε.Γελάσαμε , πνιγήκαμε ( χαχα αυτά τα "κουπιά" φταίνε για όλα :)) ) και ξανά μανά πνιγήκαμε :Ρ
Ο απολογισμός; κατακόκκινα μαγουλάκια , ηλιοκαμμένο σώμα και η θάλασσα στα μαλλιά!
Θέλω να ξαπλώσω και να ξυπνήσω στην αμμουδιά!!!!!!!!

7 σχόλια:

iLiAs είπε...

Καλή ξεκούραση! Όνειρα γλυκά!

mirca είπε...

Ξα μου πήγες Αίγινα???? τώρα σίγουρα θα κλαίω από την στεναχώρια μου..

Έχω να πάω από τότε που γκρεμίστηκε το σπίτι.. :((
Φέρε και λίγη αλμύρα από το νησί μου κι από δω.. Μου χει λείψει!

Να σου πω ένα μυστικό.. την Παρασκευή φεύγω για Σαντορίνη.. ;P

Εvgenia Tr είπε...

θέλω ύπνοοοο!

μυστικό;;; σαντορίνη;;; φου του σου :Ρ

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

άντε! νάνι τώρα!

Εvgenia Tr είπε...

xm αυτό θα κάνω..ζήλεια χαχα

Μαριλένα είπε...

Αχχ μπράβο Ευγενία μου!
ετσι, να πηγαίνεις συχνά :)
Εμείς, δεκαπέντε μερες μετράμε και θα σε χαιρετάμε από απέναντι.

Εvgenia Tr είπε...

ναι σωστά , γιατί θα είμαι στο Αγκίστρι;; :Ρ