Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

Xαλαράαα....



"Μετά από την πρόσκληση της Μαριλένας.." και εφόσον μου το έχει πει 500 φορές , θα αναφερθώ πως ένας άνθρωπος μπορεί να είναι κυριολεκτικά στον κόσμο του :Ρ
Ήταν πρίν 2-3 μήνες , λίγο μετά την αλλαγή της θερινής ώρας.Όλα έβαιναν ομαλά , είχα αλλάξει την ώρα σε ρολόγια , κινητά και ακίνητα , ώσπου ένα ωραιότατο και χαλαρό βραδάκι , λίγο πρίν κοιμηθώ , ενεργοποιώ την αφύπνιση στο κινητό (το οποίο είναι και symbian , τρομάρα μου..)για να ξυπνήσω "ήσυχα" και ωραία το πρωί.Δεν στάθηκα όμως εκεί, όοχι δεν γινόταν να ξεραθώ αμέσως , με έπιασε το ζιζάνιο και πείραξα διάφορες ρυθμίσεις,όπως την "ενεργοποίηση αυτόματης ενημέρωσης ώρα".Εφόσον πάτησα ότι δεν είχα πατήσει πριν, εκοιμήθειν.
Την επομένη , ξύπνησα κανονικότατα , χωρίς να έχω την αίσθηση ότι νυστάζω"μωρέ μπράβο μου, πως το έπαθα αυτό;;" , ετοιμάζομαι και μετά από 1 ώρα φτάνω στον χώρο της εργασίας μου.Με το που μπαίνω , αντιλαμβάνομαι ότι με κοιτάνε "κάπως" στην γραμματεία , δεν ήξερα , δεν ρώταγα; όχιιιι , θεώρησα ότι είχα καθυστερήσει , ως συνήθως :Ρ
Ανεβαίνω στον ημιώροφο για να περάσω ό,τι είχα στο σύστημα , να δω τι είχα να κάνω και να φύγω με" ελαφρά" για τον έξω κόσμο .
Με την άκρη του ματιού μου ," πιάνω "μια μορφή , η προϊσταμένη είναι ήδη στο γραφείο της " πως το έπαθε και ήρθε νωρίς;" χμ... γρήγορα γρήγορα για να μην με πάρει είδηση , υπέγραψα την ώρα αφίξεώς μου 9:00 και όταν ήρθε η ώρα της αναχωρήσεως , πάλι έπρεπε να υπογράψω. Κοιτάω στον ηλεκτρονικό υπολογιστή "10:30" ε σκέφτηκα " μα ποτέ να μην διορθώνουν την ώρα πια?" , γιατί με την δική μου λογική , είχε περάσει μόνο μισή ώρα και επομένως θα έπρεπε να δειχνει "9:30"...
Κανείς δεν μου λέει τίποτα , σηκώνομαι και φεύγω.Φτάνω στην πρώτη υπηρεσία , όλα καλά , τελειώνω πολύ γρήγορα και συνεχίζω το "¨ταξίδι "μου.Καθώς περιμένω στην στάση του λεωφορείου αναμένοντάς το , ακούω ραδιόφωνο.Να και ο εκφωνητής " τουέλβ ατ τουέλβ"..."...τι έγινε; άλλαξε ώρα η εκπομπή;;; και κράτησαν τον ίδιο τίτλο;;; να μου πεις πως να την έλεγαν "ηλέβεν του ηλέβεν;; δεν ταιριάζει" ( την δικαιολογία έτοιμη την είχα χαχα)
Ήρθε και το αστικό όχημα , πάλι ρολόι μπροστά μου " σιγά μην είχαν σωστά την ώρα..."
Ξεμπερδεύω με τις υπηρεσίες και γυρίζω σπιτάκι μου , καθότι λόγω του ότι μένω "μακριά", δεν ξαναπάω πίσω , γιατί ψιλοσχολάω ( :Ρ είν καλή η προϊσταμένη ).
Με το που μπαίνω σπίτι
" θα με πάς "εκεί";" ( η μητέρα μου)
"από τώρα;;;"
"1:30 έχει πάει"
"εεε;; πήγε κιόλας;( φαντάσου πόσην ώρα είμαι έξω) εντάξει , άντε πάμε"
Την πήγα εκεί που ήθελε , γυρίσαμε , έφαγα και ξεράθηκα στον ύπνοοο ( είπαμε εγώ με τον μορφέα μεγάλη λόβ )
Ξυπνάω αναζωογονημένη , απαλή απαλή επιδερμίδα , κεφάλι ψιλοκουδουνιασμένο και μου έρχεται το εξής ερώτημα
" τι ώρα είναι;" ( αδελφός)
"καλά ,εμένα περίμενες;;;; ρολόι δεν έχεις;;; κινητό ;; υπολογιστή;;"
"θα μου πεις;;" ( το χρυσουλάκι μου είχε ραντεβού ..)
"4:30"
'τι; μήπως εννοείς 5:30;"
"την ώρα δεν με ρώτησες;;; ε την ώρα σου λέω"
" δες πάλι.."
"αυτή την δουλειά θα κάνουμε τώρα;; ( νευράκια νευράκια;; χαχα ) σου είπα , 4:30"
"για δες το λαπτόπι σου"
ε και παθαίνω το σόκ...συνειδητοποιώ ότι η ώρα είναι 5:30 και ότι όλη την μέρα πήγαινα 1 ώρα πίσωω!!!

υγ: άγχος;;; εεε;; τι;;;

ζαντό!


8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μια χαρά σε βρισκω!!
ελα κι εγω το επαθα αλλα για να ειμαι ειλικρινης
προτιμησα να μην παω καθολου..ειπα μια μπουρδιτσα και εμεινα στο χουζουρι μου...!!

καλημερα ααααα και η ωρα ειναι 17.40 toyoyoyoyoyt

iLiAs είπε...

..εντάξει δεν έγινε και τίποτα!
Eκτός κι αν έχασες κανένα σημαντικό ραντεβού! ;)

Μαριλένα είπε...

Μπράβο καμάρι μου! Ετσι σε θέλω, χαλαρή και άνετη!

Μα σ' εχω για παράδειγμα, το ξέρεις φυσικά :))

Εvgenia Tr είπε...

μα το θέμα είναι ότι είχα τόσες ενδείξεις ότι κάτι δεν πήγαινε καλά , είδα τόσες φορές την ώρα , αλλά εγω΄χαμπάριιι :Ρ

μαριλένα με έχεις παράδειγμα?αποφυγής; χαχα

Μαριλένα είπε...

Βρε, να παραδειγματιζόμαστε από την έλλειψη στρες!!

Ωραίο τραγουδάκι έβαλες :)

Εvgenia Tr είπε...

χαλαράαα χαχα :Ρ

υγ: καλοκαιρινό

mirca είπε...

Μου αρέσει που είχες και ενδείξεις κιόλας... και σχολίαζες και τους ανθρώπους.. ήδη σε φαντάζομαι Τζενάκι με αυτό το προσωπάκι της αποροίας να λες "από τώρα ήρθε η προισταμένη;;" χιχιχι γαμάτο μου ακούγεται!!

Έτσι κορίτσι μου εσύ, είναι κληρονομικό να κάνουμε του κεφαλιού μας.. Όσο για το Μορφέα δεν το σχολιάζω.. πες του ότι θα μαλώσουμε.. αράχνες θα βγάλουμε καλοκαιριάτικα.. για να παίρνει τα πόδια του να μετακομοίσει πουθενά αλλού!
Φιλακια

angeleye είπε...

αφου εισαι οτι να ναι ρε τζεναρα...........;)))))))