Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

Διάλειμμα...

Διάβαζα όσα έχω γράψει , παλαιότερα "αριστουργήματά μου " ( χαχα ψώνιο mode :P) και είδα τόσα διαφορετικά συναισθήματα , σκέψεις , όσα μπορεί να βίωνα και να αποτύπωνα , συνήθως στο κινητό μου ( περίεργο με βολεύει το μολύβι+ χαρτί ή το κινητό ...) είναι πάντα δίπλα μου κ ότι ώρα και να θελήσω , γράφω αθόρυβα.Συνήθως ενα τραγούδι είναι το εναυσμα για να γράψω( ναι , βαριέμαι να γράψω μερικές φορές ...lol) και η μελωδία με προκαλεί.Έρχονται οι φράσεις τόσο εύκολα, χωρίς σκέψη.Καμιά φορά είναι τα δάκρυα που προτρέχουν και αποτυπώνονται για να μην ξεχαστούν.Μόνο έτσι ηρεμεί η ψυχή μου , είναι ίσως η προσευχή μου. Άλλοτε, μπορεί να μην είναι καν κάτι δικό μου , κάτι υποσεινήδητα που με έχει επηρεάσει!
Ακόμη και όταν σκεφτώ πως "σαν να έχει περάσει καιρός που έγραψα το τελευταίο στιχάκι μου..." βρίσκει τον δρόμο μόνη της η σκέψη και ξεδιπλώνεται.
Διαβάζω όσα έχω γράψει , αποστασιοποιημενη από αυτά , σαν να μην τα έχω ζήσει , σαν να απέχουν τόσο από μένα!
Τα λόγια είναιι απόλυτα, στον προφορικό και στον γραπτό λόγο , αφοπλιστικά.
Δύσκολα κάποιος έχει καταλάβει όσα θα δει και θα περάσουν μπροστά από τα μάτια του , του μένει όμως μια εικόνα; ένα αίσθημα και είναι αρκετό ίσως!
Δεν ξέρω αν βγάζω ευαισθησία ή αν είμαι σκληρή , δειλή ή απότομη , αυθόρμητη ή επιφυλακτική!
Αποτυπώνω όσα με κατέχουν και όσα αντιλαμβάνεται η ψυχή μου!

9 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Ευαίσθητη και υπέρ του δέοντος εισαι.. τι σκληρή, εσύ σκληρή;

Καλά κάνεις και τα καταγράφεις, μετά από καιρό θα είναι η προσωπική σου κάψουλα του χρόνου..

iLiAs είπε...

..όπως και να 'χει είσαι η Ευγενία μέσα από τα ποιήματα σου!
Μπορεί κάθε φορά τα συναισθήματα σου να είναι διαφορετικά, ίσως και αντικρουόμενα, αλλά το κοινό τους γνώρισμα είναι ότι πηγάζουν από ένα σπουδαίο άτομο!
Keep writing! :)

Εvgenia Tr είπε...

μπορεί να είναι "σκληρό" να διαβάζει αυτός στον οποίο απευθύνεται το ποίημα , γιατι θα πρέπει να τα αντιμετωπίσει Μαριλένα...

Ηλία , θα keep χεχε

Μαριλένα είπε...

Γι' αυτό σου λέω! Πες μας λεπτομερώς ποιος, τι και που, να πάμε να τον παρηγορήσουμε τον άνθρωπο! :D

mirca είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό είσαι μια ψυχούλα που έχει χαθεί μέσα στο δικό της παραμύθι.. Η έμπνευση πρέπει να γεννήθηκε μαζί σου, να συγκατοικεί με όλες τις σκέψεις σου! Άνοιξε καλά τα ματάκια σου, και χαμογέλα Please

Έχω καιρό να σε δω, να σε αγκαλιάσω, να σε πάω μια βολτά.. όπως παλιά αλλά κάτι μου λέει ότι κάτι σε απασχολεί τζενάκι μου!

Κουράγιο ξα.. όλα θα περάσουν .. καλοκαίρι έρχεται (μάλλον ήρθε) και η Αι...α είναι πολύ κοντά μας..

(αυτός για τον οποίο απευθύνεται το ποίημα είναι πολύ τυχερός να του πεις.. και δεν είναι καθόλου σκληρό)

Εvgenia Tr είπε...

χαμογελάω μην νομίζεται!απλά αποτυπώνονται μελαγχολικά αυτά που γράφω , δεν είναι τόσο πολύ όμως!

υγ: ξα , άντε να δω πότε θα πάμε άτα :Ρ

mirca είπε...

Σ'αγαπώ πολύ!!

Θα έρθω σύντομα.. περνάω δύσκολα με το άλλο ξα... που είναι στο νοσοκομείο.. σήμερα αύριο θα έρθω να σε βρω..

mirca είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Εvgenia Tr είπε...

μην ανησυχείς , όλα θα πάνε καλά!