Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Καρδιά

Απέχεις μονάχα μια ευχή από την ψυχή μου για να ζεστάνει την σκέψη και γλυκά να την νανουρίσεις. Έχω κρατήσει τόσα που δεν πιστεύω πως τα έχω. Αν η ζωή μου φυλά την μοναξιά για τέλος, θα είσαι παρηγοριά, γιατί μπόρεσα και είδα το φως σε σένα, μέσα σε τόση κάπνα, σε τόση μιζέρια.
Απέχεις τόσο ώστε να υπάρχει ασφάλεια να μην καώ, να μην τρελαθείς από την αλήθεια μας.
Θα μπορούσα να σε κρατήσω για πάντα, να σε κάνω φυλαχτό κι όμως προτιμώ να χάνομαι στην ματιά σου.
Τι είναι το όνειρο; η πρόθεση της ψυχής, είναι οι προβολές των προσευχών.
Ξέρω πως δεν θα αφήσω ποτέ να σου βρει ψεγάδι κάποιος. Ξέρω πως τα λόγια έχασαν την έννοιά τους σαν σε πρωτογνώρισα και για αυτό δεν μίλησα λαλιά.
Όταν θα πέφτουν δάκρυα στην αγκαλιά μου, θα ορίσω ένα αστέρι να σε ακολουθεί, την καρδιά σου να προστατεύει, η δική σου θλίψη να μην φανεί ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: