Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Παρακαλετά μεσοβδομαδιάτικα για να σου αποσπάσουν την προσοχή. Μα εγώ κοιτάζω εμπρός μου, μα εγώ θέλω αυτή την ματιά. Ουρανός μέσα σε χρώματα οριοθετημένος και θα προσδιορίσεις μόνο τα σύννεφα αν θα σε ακολουθήσουν, όχι εκείνος. Φιλί στα χείλη για να σε διχάσουν. Μα εγώ αγγίζω την ψυχή, μα εσύ θέλεις εκείνην να προστάζεις.
Στην παρτιτούρα μου, μουτζούρα, στην φωνή μου μια ρωγμή και δεν βγήκε η φωνή, δεν έσταξε το δάκρυ στην παλάμη σου.
Μέσα σε αγκαλιά που δεν αφήνει να φύγει η ένταση, μέσα σε δαύτην κρύφτηκα αιώνες να κοιτώ.
Ξέρεις τόσα, ελπίζω σε αυτό!

2 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

" μέσα σε δαύτην κρύφτηκα αιώνες να κοιτώ"

και πόσο ταιριάζει με την εικόνα, ε;
να κοιτάς, πίσω απ' το συρματόπλεγμα..

(το γνωρίζω το μέρος νομιζω. αν ειναι αυτό, ειναι αγαπημένο. πολύ :)

Εvgenia Tr είπε...

σαφώς και είναι το αγαπημένο μέρος μας ;)