Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ουσίες

Κορμί εθισμένο σε ουσίες με το που γυρίσεις να φύγεις, η πρώτη του κίνηση είναι να ανάψει τσιγάρο. Δεν θέλει να νιώσει την έλλειψη, την απουσία, την παρακμή, έστω κι αν μεγαλώνει.
Στο έχω πει, έχω προσπαθήσει στο ψέμα να ενδώσω, αλλά με σταματά η ματιά σου. Ψεύτης για ακόμη μια φορά η ζωή και θα της αιτιολογήσω μόνο πως γνωρίζει όλες τις πλευρές σου και δεν μπορεί να σου ξεφύγει από τις λεπτομέρειες των ρυτίδων σου.
Είμαι εγώ, είμαι εσύ, το παιχνίδι των ψευδαισθήσεων κρυμμένο στον καπνό σου. Να μου ήταν τόσο εύκολο, όπως εσύ, να έλεγα την ίδια δικαιολογία, αλλά κατοχύρωσες τις λέξεις να ονοματίζουν την μορφή σου σαν κάποιος τις συλλογιστεί.
Η εικόνα ίδια, χαμένος ανάμεσα σε κόσμους που τους συνδέει μόνο η ανάγκη σου να αγοράσεις από τον έναν και να ξεπουλήσεις στον άλλον.
Κορμί εθισμένο, πνεύμα αφημένο σε παραπλανήσεις, σε κόλπα φτηνιάρικα και μάταια.
Μια ευκαιρία θα ζητήσεις, ένα δάκρυ θα στάξεις, αλλά το λάθος κρύβεται εκεί που δεν είμαι, μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: