Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Αλμύρα

Ένα τετράγωνο θα είμαι παρακάτω. Έτσι λέω κοιτάζοντάς σε και προχωρώ στην κατηφόρα.
Σου δικαιολογήθηκα εντάξει και πορεύομαι στο σκοτάδι του καλοκαιριού. Συνοπτική η νύχτα, αλλά όλες οι συζητήσεις τότε γίνονται. Προχωράς πάνω στα βότσαλα ή στις πέτρες; η βροχή άνοιξε τον δρόμο, λες και έτσι έπρεπε. Είμαι άξιος της μοίρας μου και των πράξεών μου, τις κεντώ με παρέα και τις φορώ σε περαστικούς. Βιολέτες  να μην ξεχάσω να σου αγοράσω. Έτσι μου λες, καθώς απομακρύνομαι από το έντονο χαμόγελό σου. Ξεκίνησα και κλέβω ανθούς από τα χωράφια, έχει μοτίβο η σκέψη και γνωρίζω πως θέλεις να μοσχοβολούν κήπο και εξοχή.
Είναι μακρύ το ταξίδι, κάπως πρέπει να αντέξω.Είναι βιαστικά τα βήματα, μα ανηφορίζουν τον κατήφορο. Είναι νωχελικές οι  κινήσεις, το πρόσωπό σου να αισθανθώ απόλυτα.
Αυτός που θα σου πει, πως δεν ξέρει, κράτα τον από κοντά, σίγουρα κάπου πάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: