Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ένδειξη

Θα είσαι δυνατή, θα στέκει το κεφάλι χαμηλά και δεν θα δει ουδείς δάκρυ. Θα πέφτει απευθείας στο χώμα σαν στάλα. Είμαι πάντα πίσω από όλους, παρατηρώ, δεν μιλώ. Μου έχουν κόψει την ανάσα τόσες φορές, που δεν θα είχα το κουράγιο να αιτιολογήσω τους άπιστους και τους δήθεν ικανούς.
Ένα τραγούδι παίζει πάντα, λες και το έχω κάνει συμφωνία, αν και εγώ δεν έχω ακούσματα άλλα πέρα από την φωνή σου.
Θα είσαι όπως πρέπει, θα στέκεις πέρα από την γραμμή και δεν θα σε δει ουδείς. Θα προσπερνούν, γιατί έβγαινες μια ζωή πρώτη στην αναφορά. Η θέση πιασμένη, έτσι λέω και πάει παραπέρα, όποιος τολμήσει να αντιμιλήσει.
Τα ακουστικά προδίδουν τι ακούω και κάποιος με σκουντά " είν' το αγαπημένο μου". Ίσα ίσα που κοιτάς λοξά και κοφτά, δεν θα πιάσουμε συζήτηση, σε δυο στάσεις κατεβαίνω, δεν γίνεται να συνεχιστεί η παρωδία.
Ερωτευμένη ως τα βαθιά γεράσματα, αυτό σκέφτεσαι. Θα ζηλεύεις, θα στεναχωριέσαι που ακόμη θα αποζητάς την παρουσία του κι ας απέχει η σκέψη δευτερόλεπτα από τον χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: