Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Βροχή

Θέλω να πατήσω ξυπόλητη στα απόνερα, στα υγρά ασφάλτινα δρομάκια, να γειωθεί η ύπαρξή μου. Στο στοιχείο μου προδίδω τα βλέμματά μου και σωπαίνω πλάι στο χώμα. Μου ετοιμάζει κρεβάτι νυφικό η μοίρα και εγώ ανήμπορη να ψελλίσω φυγή, αμήχανα στέκομαι από πάνω του. Νιώθεις ψυχές καθώς κυλά το νερό. Στάλες ψυχρές πάγωσαν στις άκρες, στα αυλάκια και παίζω στα νταμάκια των πεζοδρομίων. Ξέρω πως είσαι εκεί, πως παρακολουθείς κάθε κίνηση, πως δεν αφήνεις την ματιά μου να σε τσακώσει και να σε καταδώσω στον πολισμάνο.
Θέλω να περπατήσω στις μύτες των ποδιών μου και να σκορπίσω υγρά φιλιά στην ύπαρξή σου. Θα γκρινιάξεις ή θα παίξεις μαζί μου μπουγέλο σε τούτο το χειμωνιάτικο απόβραδο;!
Ξέρω πως θα επιλέξεις να είσαι η βροχή σε τούτο το παιχνίδι.


3 σχόλια:

Unknown είπε...

ευχομαι καλές γιορτές υγεία και χαρά...καλά χριστούγεννα

Unknown είπε...

και πολύχρονη για αυριο....να σαι καλά

Εvgenia Tr είπε...

Επίσης homemade ;) με υγεία!
Ευχαριστώ!!